11.1.13

nou projecte: Ateneu Golmesenc

Al veure l'etiqueta vaig pensar que aquest hauria de ser el cava oficial de l'Ateneu Golmesenc!
Primer post sobre l'Ateneu, espero que no sigui l'últim, encara que no ho tinc gens clar, mai les coses van al ritme que voldries que anessin.
Aquests dies de recapitulació, estic donant-me compte que he fet allò que no s'ha de fer, trencar amb una parella i tot seguit començar amb un altre, ... sigui el que sigui, i allò que hagi succeït és molt important tenir el temps de dol, pair tot el succeït, i començar de nou, amb forces i amb la preparació de tots els erros comesos, encara que siguem conscients que en cometrem de nous.
Ara ja està fet, i quan ja tens estima a una cosa tires endavant, ... sense pressa i ben fet, no he de deixar de repetir-m'ho, jo i tots els altres. Potser ens em posat fites massa elevades en poc temps, aspiracions fora del nostre abast, i per començar ens pot sobrepassar tot plegat ... perquè no fer allò que diuen, poc a poc i bona lletra? ...
Miro l'etiqueta i desitjo poder brindar per l'Ateneu i la seva bona salut al 2014, i abans també!