29.10.12

coses repel·lents!

 Hi ha coses que encara que no vulgui em causen repel·lència!
Dissabte llegia "La Contra" de La Vanguardia. La feien a Erik Sprague  un home que va tatuat de llangardaix per tot el cos.
A mi, en un primer moment, aquests animals em causen una mica de "repelús", per tant, em costa imaginar tenir assegut a algú a la vora amb aquesta mena de tatuatges. Vaig llegir per curiositat, per veure si en alguna pregunta li diria a que el va motivar a fer-ho, i sí, la pregunta es va donar, i la resposta no va ser gaire originar, ja que el més normar era respondre, per ser diferent.
A l'anar llegint, li pregunta com és això  de tenir la llengua dividida, com els animals, i va respondre que li preguntessin a la seva dona. En aquest moment, la meva imaginació va començar a funcionar i a pensar que potser tenia raó que havia de ser interessant.
I vaig continuar llegint! Però, si algun punt d'excitació havia passat pel meu cos, va  desaparèixer en un moment, en llegir que en la part no visible del seu cos hi duia  un pírcing i part de tatuatge!!! ... en fi, que ens haurem de conformar i de bon grat, amb simplement fer anar la imaginació.                                           



No hay comentarios: