17.1.12

"pànico en el aire" o més ben dit, "pànic dissabte a la tarda"

Amb la informàtica ja se sap que pot passar de tot, ... una mica com amb les meves mans, com estaran el dia que més les necessites?
Quan m'aixeco al matí, ja veig que la mà, no respondrà quan la necessita, ... amb calma, ja aviso al David que és probable el necessiti, sobretot a l'última prova quan la càrrega del dia ja es comença a notar.
Són les 5, ho tinc tot preparat i no em deixa obrir l'aplicatiu, ja començo a alterar-me, se que necessito tota l'hora  sencera i els minuts van corrent. Truco la Sandra per si sap on és el telèfon d'emergències informàtiques, truco al David per si sap el número, diuen que quatre ulls i veuen més que dos ... i així es consumeix l'hora, i després d'un "bé tranquil·la", me'n vaig a berenar i a esperar la següent hora i a veure que passaria.
Ja anava bé, o vaig ser jo qui no va anar al lloc adequat? ... sigui el que sigui, demà puc tornar a fer-la ... ara ja sé el telèfon d'emergències!!

No hay comentarios: