9.1.12

ja som al 2012!!

les postres del súper menú, amb or,que no vaig notar el sabor!
Feia molt anys que no sortia per cap d'any, molts de molts ... Aquest any, una cosa va portar l'altra i vaig sortir, tot i que, amb certa pena de separar-me de l'Andrea i dels seus canapès ... A vegades, hi ha coses que costen i que sense voler nosaltres mateixos les arribem a fer traumàtiques, però si s'intenta mirar més enllà i no només en aquell moment veus que tampoc passa res ...
I allí estàvem, mudats i en un sopar car, d'aquesta manera sabia que m'ho menjaria tot, que la pela és la pela!
I això eren al mig de les festes ... aquest any ha estat una mica rar, per una banda la il·lusió de les festes i tot el que comporta, encara que en algun moment pugui semblar comercial, però m'agrada. I per l'altra, la tristesa i pena que et fa veure una persona estimada en el seu declivi final, encara que sigui gran. Vas veient com poc a poc, va perdent tot el seu si, la seva essència, el fet de ser persona, i com només queda un cos ...
Però, sigui perquè la vida continua, pels altres o per un mateix, intentava fer com si res i bona cara, encara que en algun moment només tenia ganes de plorar.

el Rei Mag que ens va dur els regals i gens de carbó!
I per últim, els Reis, aquest any vam retornar a la nostra infància, com que hi havia el Lisard vam pensar que podia ser diferent, fer passar els regals pel balcó, i d'aquesta manera conegués la tradició del nostre poble des de primera mà. Va ser divertit, o almenys jo m'ho vaig passar d'allò més bé.
I com sempre, no em puc queixar del regals, te'ls enumeraré, i que no me'n deixa cap: un pijama, molt xul·lo, suau i bonic, un jersey vermell - granata original i bonic, una bufanda amb molts de color, colonietes per la col·lecció, així com una nina també, el disc del Manolo Garcia,  un anell i braçalet, ...
I per tancar les festes, i començar un nou any almenys "simbòlicament" el disc - llibre recopilatori de Hombres G acompanyat d'un sopar de pasta ... que bona és la pasta!!!!!!!!
ahhh i en queda un de pendent ...

No hay comentarios: