16.11.11

living a part togheter

Ja està! Una altra etiqueta "living a part togheter" ...
Avui, mirant els matins de tv3, parlaven de nous models de família, ...
i he pensat, ja està ja tinc un nom en anglès per a posar-m'he una nova etiqueta, que m'agraden i a més en tinc poques!!
Bromes apart, parlaven de "just women", i ho escoltava atentament, sense acabar d'entendre res ... Hi havia discursos de la noia que em recordaven allò que a vegades les padrines deien, "és un amic per anar a ballar", quan es referien a una vídua o vidu que vivia a casa seva i quedaven a l'Amistat ...
Avui en dia, enlloc de ballar es poden fer moltes altres coses, però aquestes noies que viuen així no han fet ni inventat res d'especial ... només li han posat un nom amb anglès, que queda més modern. 
Però, també s'ha d'entendre que quan una persona surt del convencional, en allò que sigui, tot és més complicat, tots els membres han de tenir-ho clar i voler el mateix ... tot i això, en moments baixos, quan et pots qüestionar on et porta allò, la pressió de la societat o entorn t'ho fa plantejar, però d'aquí dos minuts tot ja continua com un vol. 

No hay comentarios: