28.11.11

ECOM fa 40 anys!!

www.quimbonaventura.com: ECOM, 40 anys:

 Fins aquest any no els he conegut, i els vaig conèixer quan la Mª José ja no estava entre nosaltres ... aquest fet traumàtic es notava en l'ambient ... Els hi donaven la creu Sant Jordi i la seva precursora no ho podia veure, a més feien un curs que segons vaig poder saber, era un objectiu que feia molt de temps buscaven.
Aquest curs, potser no em va aportar molta cosa a nivell de coneixement, però si a nivell emocional i d'experiència. Primer, vaig descobrir aquesta entitat que és molt més que un agrupament d'associacions, segon vaig conèixer gent amb una força espectacular, la Marta, la Montse, l'Ismael, i tots els altres ... lluiten i lluiten, i no es cansen de lluitar ... la força que desprenen es espectacular! ... jo de gran vull ser com ells, sempre amb força i positiu! I tercer, van ser set sessions divertides, de passar el dia a Barcelona amb l'Andrea, la mare i el David.
Només queda desitjar-los moltes felicitats, i a lluitar 40 anys més el mínim!!

No hay comentarios: