9.9.11

vacances: típics i tòpics I

Imagino que si vas a Sevilla has d'anar a veure un tablao, i més a mi que m'agrada, sempre m'ha agradat. Tot i que em van recomanar un de determinat, no el vam trobar i vam acabar a un completament turístic. No em va desagradar gens, almenys a mi, en canvi a l'Andrea no li va agradar gens, ni el sopar a base de tapes ...
Aquesta és una de les altres coses típiques, les tapes. Vaig acabar farta de les tapes, total ja saps com sóc amb el menjar ...
Tornant al tablao, vam escollir un que hi havia l'opció de sopar, tapes o una copa, i posats a fer vam agafar tapes. En fi, que m'ho vaig passar d'allò més bé.
Un altre típic, les places de toros. L'Andrea va voler visitar la Maestranza. Diu que havia vist una plaça de toros i que havia de veure com era aquesta, jo mi negava, entrar en una plaça de toros?? vam anar-hi, i tant tant horrible tampoc va ser ... això si no hi tornaré!







Després va venir la meva venjança, fer un tomb amb una de les barques pel riu Gualdaquivir ... va estar força bé, ... i allí vaig descobrir que tant preparar el viatge i m'havia descuidat La Cartuja per visitar, en fi que diuen que sempre t'has de deixar alguna cosa per veure i  així poder-hi tornar ...
I per últim, la visita a l'estadi Sánchez Pijuan, ... i ja tenim un Locco a casa!!

No hay comentarios: