27.9.11

al circ tot es possible ...

Diuen que al circ, tot es possible ... i deu ser així!
Diumenge vam anar amb l'Andrea a veure el Circ Cric, i resulta que per arribar a on teníem les nostres entrades havíem de fer un recorregut una mica complicat ... El primer esglaó amb una mica d'ajut era fàcilment superable, però el segon s'havia de baixar el que era l'escenari i era molt alt.
L'Andrea i jo que tenim una certa tendència a tenir dubtes i pors, vam dir als nois que ens acompanyaven que no ho vèiem clar, i ells després d'una estoneta de debatre que si, si o que si no, m'agafen i em baixen al meu lloc, tot això, davant la carpa ja plena de gent, i jo tancant el ulls per no veure-ho ...
i ens van dir, dones poc confiades!!
Per tant, tot es possible al circ ...
L'actuació, ... divertidíssima, genials els pallassos, potser una mica curta ... mai en tens prou de riure i passar una bona estona.
I al repetir l'operació per la sortida, el Tortell Poltrona ens va fer la broma que potser encara se'ns quedarien ... no crec que siga una bona pallassa!

No hay comentarios: