16.8.11

un altre cop contradiccions

Ahir mirant el telenotícies, vaig veure la notícia de la mort de tres nens discapacitats en un centre d'acollida. La mort ha estat a mans de la cuidadora del centre, ves a saber perquè i quins pensaments van passar pel seu cap ...
http://www.elnortedecastilla.es/20110816/local/valladolid/boecillo-recuerda-tres-ninos-201108161433.html

Aquest matí, diversos diaris i informatius explicaven el succés considerant, el que amb psicologia s'anomena "trastorn de pena o de compassió", i un altre cop sem desperta el dilema entre la professió i els sentiments ...
Els nens no han tingut la meva sort de tenir una família i un entorn que m'estimen, em cuiden i em respecten, aquests nens no tenen família ... però per aquest mateix motiu els hi neguem el dret a viure? qui és qualsevol persona per a decidir això?
No vull entrar en dilemes religiosos, la cosa no va per aquí ... només em se trenca el cor pensar que si jo no hagués tingut una bona família em podia haver passat això!!
gràcies família

No hay comentarios: