15.7.11

saber-ne o no saber-ne, aquesta és la qüestió! VII

No em sento orgullosa de mi mateixa, ho sé que no ho fet bé!
Cada vegada que anomeno la revista a algú, em pregunten "però no ho havies deixat?" i també em diuen altres coses com "no t'entenc! Després de queixar-te tant i hi continues ..."
Jo tampoc ho entenc, m'he deixat guiar per no saber dir que no o no voler dir que no. Espero almenys haver aprés alguna cosa encara que no n'estic molt convençuda.
També, em van dir "confio en que no ens tornarà a passar", que vols que et digui! jo no hi confio tant doncs. Em conec, se que es pot tornar a donar l'ocasió i tornar a succeir, perquè la llibertat d'expressió és un eix a defensar, i perquè continuo pensant que no va ser correcte censurar ... El que espero i confio no torni a passar-me, és la forma de gestionar-ho, principalment no caure en el nivell dels altres i se més valenta davant les meves conviccions.
En fi, em sap molt greu haver decebut a algunes persones no sent ferma en les meves decisions però segur que ho enteneu!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: