8.7.11

contradiccions

Com sempre a l'estiu es quan menys cas et faig però, ja se que tu tot m'ho perdones i no m'ho tens en comte ...
Aquests dies per diversos motius he tingut, tal i com es diria el cor dividit alhora de posicionar-me, per sort, en tots els casos, són temes que no m'afecten a mi directament ... podríem dir, "temes de tertúlia" ...
El primer d'ells, és sobre un jove del meu poble que ha fet un acte delictiu, i parlant sobre el tema, jo que sóc del ram social, vaig acabar concloent que passi el que passi, vaig on vagi, el futur d'aquest noi és molt incert ... i jo mateixa dono una resposta negativa a la pregunta, la presó reinsereix??
Un altre dels temes encara es troba més lluny del meu abast personal, es tracta dels toros i corrides de bous, és contradictori prohibir una cosa i acceptar l'altra? es ser menys català estar en contra dels bous? s'ha de ser d'aquelles terres per entendre que significa? ... jo sincerament no m'agraden cap de les dues coses ...
Ah!!!!!!!! i ara menjo cavall!!!
I per últim, una altra  de les contradiccions del cor, es tracta de l'ESCLAT, com es que no he marxat? m'he deixat convèncer o no feia falta? m'enganyo a mi mateixa dient que així no ha guanyat qui és creia guanyador? o si que ha guanyat ell? ... Per una part, no estic orgullosa de mi mateixa, ... he faltat als meus principis, allò que segons jo mateixa dic, és tant important!
AIiisss a vegades amb la boca tancada estic més guapa!

No hay comentarios: