16.6.11

saber-ne o no saber-ne, aquesta és la qüestió! VI

Ja fa dies que va ser la reunió, per una cosa o altra no t'havia explicat la reunió de l'altre dia ... ja han passat uns dies i m'he tranquil·litzat, res ja no és com era ...
Que t'he de dir d'aquell dia?
Les coses se'n van anar de mares, la cosa es va descontrolar en el moment que un diu que no li agrada que el cridin, i ell està cridant ... després d'això, jo no volia entrar en aquest joc, i molt menys quan es donen insinuacions que no tothom pot dur la revista, en fi, jo se que sóc capaç d'això i de molt més, i sobretot que no ho he de demostrar a ningú.
Sincerament, em faig ràbia a mi mateixa quan encara en algun moment dubto de la meva capacitat, simplement viure, i viure en segons quin entorn, ja és una lluita constant.
No sé que faré, de moment desconnectar, sempre que em deixin, però si convé no pararé de repetir "parlem en un altre moment" ... i d'aquí tres mesos o a l'octubre, més o menys, ja es veurà ...
de moment l'ESCLAT ja forma part del passat!

No hay comentarios: