21.6.11

ja són 35!!!!!!! ... 35 primaveres, en honor a la Núria

 
Ja són 35! I cada vegada té menys sentit allò que un dia vaig dir, que la veritat no cal recordar. No m’expressa’t bé, si que te sentit, però dir-ho cada vegada fa més por ... i per tant, millor no dir-ho!
Aquest any per fer una cosa diferent, vaig emportar-me a la tropa a Ripoll, el dia va estar bé, però entre tu i jo, no calia anar a no se quans kilòmetres per a caminar, al costat de casa també es pot fer ...
I com sempre, t’he d’explicar la llista de regals, un netbook per a poder treballar o divertir-me sense estar en aquestes quatre parets, una funda i ratolí per al netbook, ... una kimmidoll, i un top, les colonietes per no trencar la tradició, i crec no em deixo res, ah si, la jaqueta de la boda ... I un altre top, la Rosa, i el súper vol de pasta de la Sílvia, que per cert, és xul·líssim ...
Com sempre, com cada any, no em puc pas queixar!

No hay comentarios: