10.5.11

saber-ne o no saber-ne, aquesta és la qüestió!

Potser sóc jo, m'ho hauria de plantejar! A vegades si el món gira al contrari teu potser es que tu vas en contra el món, no ho sé!
Les paraules a vegades provoquen mal entesos, i sobretot si són paraules escrites. Resulta, que es pot considerar s'ha donat una interpretació diferent a les paraules d'una altra persona. Potser jo no ho vec tant greu com les altres persones perquè vaig estar en la conversa sencera, o també potser perquè encara que em diguin alguna cosa que no m'agrada se acceptar el criteri dels altres i potser, fins i tot, poder acceptar que tenen raó!
M'han dit, que la veritat no és absoluta, no! es cert, no ho és. Però s'ha de tenir present, que no es absoluta per cap de les bandes, i a vegades això s'oblida.
M'ha dolgut la forma de dir algunes coses i sobretot qui ho ha dit, quan hi ha amistat, es pot dir tot, això es cert, però després de força temps sense saber de l'altra, potser primer un "hola, que tal?" abans de saltar a la jugular, no?!
La veritat es que no se de que em sorprèn, ni se perquè em dol, ja hi hauria d'escar acostumada.
La qüestió, es que l'inici de tot això, es aliè a mi, però me posicionat, i pel que es pot veure això no es bo. Vivim en un poble on, no pots opinar, no pots queixar-te, no pots fer coses, no pots destacar, les coses no et poden anar bé ... i tal i com un home gran crec que ja difunt, li va dir al meu pare quan era jove "com més desgraciat et veuran més contents estan" ...
és molt trist!

No hay comentarios: