27.4.11

sóc un habitant més de Golmés?

Ahir em va tocar de viure una cosa que no m’agrada gens!
L’ajuntament del meu municipi, havia col·locat un banc davant el consultori mèdic, dificultant-ne l’accés o més ben dit no deixant-me entrar a mi, i a altra gent. Jo he anat a l'Ajuntament per a poder parlar amb l'alcalde i la regidora de jardins i parcs, l'alcalde era allí, però no la regidora, que amb una excusa qualsevol no va venir!
Jo enfadada, i amb l'intent que es notés, vaig explicar el motiu d'aquella visita. L'alcalde em va començar a explicar que ell no ho havia vist, que al costat hi ha les portes del diposit de calefacció, que la gent pressionava per voler un banc allí, que no saps com pot arribar a ser la gent, que no se que i que no se quantos .... en fi, una sèrie d'excuses per a justificar el que no es justificable! Jo continuava amb el meu paper d'enfadada i indignada, i clar al final vam concloure que seria retirat ... només faltaria!!!!
La veritat es que sem va passar moltes coses pel cap, com poden fer aquestes coses sense pensar en tots els habitants del poble? es que no tots tenim el mateix dret?
Aquí van actuar amb una clara separació de ciutadans de primera i de segona, i clar, ja sabem en quina categoria estem!
Crec que gestionar un poble és molt més que cobrar un diners a final de mes, i que probablement, moltes vegades se'ls pot criticar de forma injusta o sense tenir fonaments en allò que es critica, però, aquí s'ha negat uns drets a unes persones i això no es pot passar així com així.
No se si han entès la meva indignació, sincerament, crec que no! que si van ser capaços de posar un banc allà on els va venir de gust, no han entès les meves protestes, ni ho entendran ...
Ho vaig escriure al facebook, i al final de dia em van fer sentir bé tots els comentaris que em van arribar, donant-me ànims i recordant que sempre s'ha de lluitar, però és necessari al segle que vivint exigir aquesta mena de coses a la gent que coneixes? s'està perdent l'ànima del poble o solament cadascú mira pels seus interessos?
No ho sé, no sé res! Només sé que vaig tenir que fer allò que més odio fer: fer evident la meva discapacitat!!!! Potser hauria de donar les gràcies al senyor alcalde.

No hay comentarios: