7.1.11

reixos ...

Ja han passat els reixos, i si he de jutjar pel nombre de regals t'hauré de dir que he sigui molt bona nena durant tot l'any :)
Per Cap d'any, l'Andrea i el Lisard em van dur paté, del seu viatge a rio Tinto, paté de jabugo que està molt bo!
L'Andrea m'ha regalat un conjunt de samarreta, calces i sostenidors, molt xul·lo. M'agrada molt i estic segura que també agradarà ... Després, la mare un ponxo, que segons els de casa meva en tinc un per cada dia de la setmana, però jo crec que no, i en buscava un per substituir el que duc ara.
I tornant amb la tati, un collaret, molt bonic, d'aquests artesans amb plata i ceràmica ... la pregunta és, quan em durarà sense trencar-lo?? Un llibre, de l'Ana Maria Matute "la puerta de la luna", segur que passaré una bona estona.
I em sembla que ja està tot ... ahh no!!! i el David, unes entrades per veure el musical "hoy no me puedo levantar" de Nacho Cano, segur que disfrutaré com una adolescent, bé això ja t'ho contaré al seu dia, que encara queda força dies per anar-hi!
ui que m'he n'oblidava ... un full amb mòbils enganxats, segons l'Andrea per mirar no per comprar!!

No hay comentarios: