28.1.11

cine

Aquest cap de setmana, es pot dir que va ser de cine! Primer dissabte vaig anar a veure amb la meva mare, "pa negre", la veritat es que m'imaginava una història diferent, o no se ben bé que m'imaginava, tot i això, no em va decepcionar gaire, va ser entretinguda i amb un bon rerefons, clar, no es te que oblidar que és de l'Emili Teixidor.
Després diumenge, vaig anar amb el David a veure "más allà de la vida", el seu comentari després que s'acabés la pel·lícula va ser "que curta, no?", i no durava les dos hores i una miqueta més, que passen molt ràpid i també fan pensar ... però clar, és Clean Eastwood, i no n'esperàvem menys! És una pel·lícula que fa pensar en el destí, en tots "aquells farsants" que s'aprofiten de gent  que estan en moments difícils, per suposat també fa pensar en el més enllà, en que hi ha, i com no podia ser d'una altra manera té un final feliç, després d'haver vist diversos moments infeliços, ...
us la recomano!

No hay comentarios: