7.1.11

2011!

Ja som a un nou any, s'ha acabat el 2010, i que vols que et digui, no ha estat un any massa bo. Només és salva en un aspecte, bé, tampoc dramatitzaré ara i potser és en més d'un que tampoc ha anat tant malament, el que passa és, que tenim certa tendència a recordar i sobredimensionar tot allò que no ha anat tant bé, i oblidar i minimitzar aquelles coses bones que ens han anat succeint durant l'any.
Potser el més fluix ha estat a nivell de salut, i crec que comença a ser hora que mi acostumi, crec que ja serà com abans, per un simple fet que passen els anys i l'edat no perdona! La resta, seria qüestió de dir dies de totes maneres, però en general no em puc queixar: m'estimen, que vull més!
Aquest cap d'any, va ser diferent, i quan diem diferent, és això, ni millor ni pitjor diferent, a la nit ja no vam ser l'Andrea i jo, sinó que també hi havia el noi de l'Andrea. Reconec que al principi, estava una mica tallada, quan un vol causar bona impressió, es comporta de forma diferent, i oblidem que fent això encara ens poden sortir més malament les coses. Però, amb el pas dels minuts, vaig començar a ser jo, pel bo i pel dolent, és com sóc, jo i tota la resta! i diria que tampoc va anar tant malament ...
Van cuinar, els canapès, menú habitual de cada any, els hi van quedar molt bé, vam mirar la tele, jugar al "bocamoll" (tot i que no se si és el cap d'any ideal per a joves de 23 anys, no van protestat la veritat :) ).
I a dormir ... bé, vaig acabar i començar l'any seguint la tònica del que havia estat el 2010, no trobant-me bé, tot i que vaig intentar dissimular, sobretot el dia 1, em va costar. No se que tenia, també seguint la tònica del 2010 però ara ja està ... i que duri!
p.d,: una cosa a fer aquest 2011, (una entre moltes, és clar) ensenyar al Lisard l'estany d'Ivars

No hay comentarios: