23.12.10

dissabte 18 de desembre

Encara no havia tingut temps d'escriure res sobre dissabte ... realment va ser un dia que donarà per diverses post, ja que hi ha coses separades a tractar i que alguna d'elles en podria aigualir d'altres, i per tant, cada cosa amb cada cosa, només faltaria!!!
Va ser un dia fantàstic, no t'enganyaré ple de nervis i de cansament! Ja vam començar al matí amb el entrenaments i acabar d'enllestir totes les coses, i després ben aviat torna cap al Casal!
També vaig coneixer el Lisard, i com no podria ser d'altra manera, el vaig fer treballar, es que qui em coneix sap que mano i mano, també vaig saltar-me les oficialitats en les presentacions, sóc així! o es que encara no ho saps amb tot el temps que fa que em coneixes??
Va arribar l'hora, i l'expectació de la rebuda que tindríem va començar, es pot dir que no vam arrasar! tampoc es cap novetat, sabem amb quin poble estem i com reaccionen, però estem contents, tot l'esforç realitzat a valgut la pena i segur que tots ho tornaríem a fer.
Els nens, la desfilada, la música, la Raquel, ... tot va sortir de meravella, fins i tot l'Èlia que sempre plorava no va plorar, i va desfilar com tota una senyoreta, i l'Oleguer no es va ficar el dit a la boca, que es pot demanar més?
... Però com que tot no pot ser així de bonic, hi ha hagut la cirereta negra, però és un altre post, com també serà un altre post la declaració de la meva jubilació ...

No hay comentarios: