27.12.10

dissabte 18 de desembre: "la rebequeria"

Que és una rebequeria? La podríem definir com la situació en que nens petits s'enfaden quan no han aconseguit allò que volien o pretenen cridar l'atenció, quan han aconseguit allò que volien ja deixen de fer la rebequeria. Això, que tots n'hem viscut en nens i també n'hem protagonitzat, és un bon resum del que va succeir aquell dissabte. La principal diferència va ser que la protagonista, no era una nena petita sinó una noia ja gran!!
Aquell dissabte, totes estàvem amb  les nostres tasques, les nostres feina, i tot d'un plegat algú ja no hi era ... la veritat sigui dita, no em vaig assabentar que no hi era, prouta feina teníem!
Diumenge, al matí, tenia que treballar ... abans de començar vaig mirar el correu i en vaig poder llegir un que transcrivia un mail d'aquesta persona, dient que es desvinculava del projecte i que no faria la feina que havia dit ... la sorpresa va ser gran, que havia passat? perquè d'aquell canvi? ... Jo inclús, vaig preguntar-li a la meva germana si el seu noi havia parlat amb ella i dit alguna inoportuna, que coneixen a la protagonista tampoc seria molt estrany que això hagués succeït ... però no va ser així, cap comentari!!
I vàrem donar voltes, fins que ella mateix va explicar que no es va sentir bé, quan es va anomenar a un noi per la feina feta des de la seva empresa, i se'n va anar, així ... plegant trastets i adéu siau!!! ...
Doncs a mi aquesta rebequeria m'ha molestat, i molt, i més encara quan després de passar-me una tarda fent feina que ella havia d'haver fet, va i escolleixen regalar una fotografia seva, tot perquè no s'enfadi més.
És a dir, ja ho sabeu, sempre guanya les rebequeries per damunt de la feina feta ... però jo continuaré fent feina!!

No hay comentarios: