11.10.10

el meu record

Faig una parara en la meva feina, ...
avui se n'ha anat la MªJosé, era jove, plena de vida i amb nens que segur la necessitaran. Un cop més la vida és injusta!!!!!!
També ha nascut en Sergi, aquestes coincidències et fan pensar, avui no se si estic per posar-m'he intranscendent, crec que no puc, perquè no vull plorar. Aquestes situacions em fan por, si por, por a la mort o al patiment, no ho se, només se que si hi ha algú allà dalt i que ha fet aquesta coincidència, que sigui per un bon senyal al Sergi.
A més la mare m'ha dit que va trobar gran el Josep, i això encara m'ha entristit més. Se que la vida és així, i que no vivim per sempre, però el meu Josep, el "gran" Josep, l'home més bo que he conegut ... be, no se perquè penso això, potser perquè ha estat un dia de massa emocions!
Descansa en pau

No hay comentarios: