3.9.10

moments

Aquests dies estan essent rars, per definir-ho d'alguna manera. La veritat es que no puc explicar-te que és el que em passa, només se que no em trobo bé, ho pateixo i ho noto.
Primer va ser el dolor fort, intens, insuportable, costa tant d'explicar i sobretot de viure'l ... crec que és el primer cop que fins i tot les carícies em feien mal!
Després han estat un seguit d'accions difícils de definir, només que no et fan estar bé i l'angoixa de no saber que passa. Aquest és un dels temors, a més que em fan pensar en quin serà el meu envelliment, com pot ser, si tot això hi te relació ...
Sempre ens fa por tot allò desconegut i en aquest cas, es pot considerar que el meu cas ho és molt més ...
Espero que aviat tot això se'm passi, espero que quedi en un no res, ... això si, intento viure el dia a dia en el seu moment, gaudint de totes aquelles coses que em venen de gust fer i amb la gent que m'envolta!!

No hay comentarios: