7.6.10

pensaments

Quants dies feia que no t'escrivia, i ho faig avui que tot i tenir molta feina, no se per on començar a fer-la!
Com es que quan una cosa no et motiva trobes qualsevol cosa a fer menys això? No ho sé, però si puc dir-te que avui ja no ho faré ...
Durant aquest temps que no t'he escrit, han passat moltes coses, com sempre. Últimament estic aprofitant cada moment com si fos l'últim, no se perquè, no hi ha cap motiu aparent que em faci actuar així, només crec que amb els anys aprens a valorar i viure cada petit moment.
Canviant de tema, dissabte vaig estar "a les Espanyes", i com més estic allí més orgullosa estic de ser catalana i tal com sóc. Sem fa difícil entendre determinats comentaris, un d'ells és "ahora la niña ha dejado de ser morita", i jo que em pregunto "què??????", ho faig amb un to i expressió d'ignorància i no de rebuig, i em responen "hasta que no se bautiza un niño es moro", uff així el % de "moros" (tal i com ho anomenen) augmenta i força en el nostre país. Aquest comentari em va semblar provinent d'una època que creia ja teníem superat.
Però la cosa no va quedar aquí, també s'enfaden amb un nen petit, perquè juga a posar-se pinses o gomes al cabell, no fos el cas que el nen no sortís "suficient maxo".
En fi, que he tornat al meu poble, envoltada de la gent que aparentment respecten als altres ... això si continuo sense la inspiració necessària per a fer la feina

1 comentario:

Lo Bep dijo...

Tinc molt clar que la inspiració apareix quan li dóna la gana. Però això no és obstacle per continuar treballant en alguna o altra tasca. Tal com va dir aquell: "Quan la inspiració arribi és millor que t'agafi treballant".