23.3.10

les jornades de dissabte II!

La meva ponència ...
La pregunta que m'han anat fent avui ha estat, com va anar? i ben bé no sabia que contestar!!
Dir bé potser era excessiu, dir malament també! per tant, m'he quedat amb un millorable, i sobretot dient que es notava la diferència entre la meva experiència i la de resta de tertulians, tot i això, penso que ells en el seu dia també van estar al costat d'algú que tenia molt més bagatge que ells. És a dir, que si d'aquí 5 anys tingués els dubtes sobre com m'ha anat una ponència llavors si que seria preocupant però ara no tant!
Tot i això, no se ben bé que em va passar, ho portava preparadíssim, molt treballat i amb alt contingut a parlar però la posada en pràctica no va estar a l'alçada. També, es cert que assistir a les altres ponències m'ha ajudat a aprendre com ho de fer en posteriors xerrades, especialment en la forma.
Però bé, ara ja  està fet i tampoc va ser un desastre!!!! l'important es aprendre dels errors i millorar!
el pròxim post sobre la roda de premsa ...

No hay comentarios: