26.2.10

barreres més mentals que físiques ...

L'altre dia, fent el cafè, també va succeir una cosa que ja no hauria de passar, i que segur que molts dels nostres esforços van dirigits per a que això disminueixi ...
Vam entrar en un bar a fer un cafè, jo i un altre noi (amb cadira de rodes, element que s'ha d'explicar per a entendre el fet), vam demanar un cafè i tallat, ho va dur, i anava a posar el sucre al meu cafè!
Vaig dir que no prenc sucre, però l'home va insistir en dir si necessitava alguna cosa ... com ja saps, a mi aquests fets em tallen, em limiten en la meva capacitat de reacció, però la veritat es que em va fer  sentir molt incòmoda, i estic segur que al meu acompanyant també!
Perquè la qüestió està en, hauria reaccionat igual si la persona que m'acompanyava hagués estat en David, la meva germana, la Sílvia, etc etc ... a vegades penso que el fet d'anar en cadira em deu incapacitar a demanar ajut.
Però bé, ahir explicant aquest fet em van dir, que a vegades no es sap com reaccionar. Potser si, i també es veritat que jo no em tallo ni un pel, perquè si ho fes la única que hi perdria seria jo!
També, es veritat i potser una mica contradictori, que al sopar que vaig avui, vaig dir que comentessin el fet de l'accessibilitat, i això ja pot fer que jo mateixa em marqui barreres, però també ho faig pel propi egoisme de no "montar el numeret" de no saber per on t'han de fer passar, o moure totes les cadires ...

No hay comentarios: