27.1.10

aquests dies ...

Poder accedir al bus del Barça, et fa pensar que amb diners tot es pot!
Jo hi anava convençuda, que no podria veure les copes, per tant, noves acompanyava la meva germana a que fes les fotografies. A l'arriba allí, i després de l'intent de col·lar-nos, ja que consideràvem que no era necessari esperar-nos si no podia veure-les, em van dir: "per la porta de darrera" ...
El meu pensament va ser, que tenien la intenció de pujar-me a plom, i jo només volia una foto ... va resultar que no, que baixava un elevador i accedies al bus.
Va ser una grata sorpresa, es que clar, estem acostumats a no poder accedir a la meitat d'aquestes coses, cosa que no hauria de ser així!!!
La pregunta està en, un bus de la Generalitat que te l'obligació de facilitat l'accessibilitat hauria estat accessible? com es que normalment l'entitat privada sempre s'adelanta en aquests fets ...
No tinc resposta, només se que vaig poder veure les copes del Barça i fer enfadar a la meva germana!

I aquests dies, també, he tingut la meva primera reunió d'una junta de govern, bé, fa gràcia dir-ho, perquè no! també es veritat que considero que m'he despertat una mica tard, però be com diu una altra frase feta, "val més tard que mai".
Tal i com em pensava, es pot considerar força polític, però allí estem, i de moment tinc ganes de no estancar-me, crec que si en aquest moment fossin les eleccions proposaria per un dels càrrecs que diuen quedaran vacants ... però clar, això serà d'aquí uns anys i d'aquí a llavors, qui sap que passarà o que faré!
Em van quedar coses per dir, però tampoc es tractar del primer dia trobar-ho força malament, no? bé, trobar-ho malament no serien les paraules, sinó objeccions a determinats aspectes. La qüestió està, en que algo vull fer, també es veritat que no tinc definit el que, i que no hi ha cap presa ... de moment, tindré una altra experiència nova, estar en una taula rodona, i crec que després d'haver superat parlar al meu poble, això serà bufar i fer ampolles.

I de moment, endinsar-me en el treball que sinó no sortirà com vull!!

1 comentario:

Carme dijo...

Vota Laura!!!