4.8.09

la meva "desintoxicació" ...

A l'estiu es podria dir que faig una mena de desintoxicació de l'ordinador, tant a nivell de feina com personal, no treballo, xerro poc per messenger, miro poc el facebook, etc etc
Em sembla que avui és el primer dia en tot el juliol i primers dies d'agost que he estat 2 hores seguides davant l'ordinador i per tant, he pogut fer més coses, i la veritat es que fins al setembre no es repetiran molt més aquestes tardes davant la pantalla.
M'agrada dir que no faig res, o més ben dit, faig el que vull fer, llegeixo el diari, llibres, passejo, quedo amb la gent, preparo unes mini vacances, miro molta televisió, ... i això si, començo a preparar el calendari en benefici de la Marató (que em sembla que encara no us n'he parlat) ...
I m'agrada, o més ben dit m'encanta!!!! Només, com aspecte negatiu es que tampoc escric al blog, com sempre em passa m'hagués agradat de parlar de temes que segur algun moment o altre faré, com el meu calendari, també les agressions a adolescents, i altres ... però be, per avui ja n'hi ha prou, que després de tanta desintoxicació ja estic cansada.

No hay comentarios: