27.4.09

m'he fet gran!

No m'agrada gens estar tants dies sense escriure't però tantes coses costen de fer ...
Tinc la sensació que m'he fet gran! t'explico, no es perquè sigui així, que també ho es, sinó per una cosa que va passar ...
L'altre dia vaig tenir la visita ginecològica, ja se que no s'ha de fer però feia molts anys que no hi anava, i bé, per un seguit de coses vaig anar-hi. Al dia de recollida de les proves, vaig entrar-hi amb la mare (si ho se, havia d'entrar-hi sola, però amb la discreció del metge del primer dia, doncs vaig pensar que no hi havia perill de cap comentari incòmode), ... no va ser així, ...
al final, i tot s'ha de dir, fins i tot els professionals han de caure als perjudicis i idees preconcebudes pel fet de tenir una discapacitat??? no poden dissimular i tractar-te com a qualsevol altra dona???? ...
La qüestió es que sento la pregunta "no deus tenir relacions sexuals?", i jo avergonyida i havent sentit aquell no ... davant la pregunta, vaig moure dissimuladament el meu cap. No es va quedar aquí la cosa, la següent pregunta va ser sobre el mètode anticonceptiu ... i aquí si vaig articular paraules, tot i que vaig tenir la temptació de fer un dibuixet ... per sort, l'interrogatori davant tercers es va quedar aquí, jo ja temia la següent pregunta ...
Ho sé, soc gran, puc fer el que vulga, però bé ja saps que parlar d'aquestes coses amb els teus progenitors mai es còmode ...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

per a rematar-los podies explicar allò que em fas i m'agrada tant :-)

allò que no es pot dir dijo...

que és un bloc serio!!!!!!!!!!! jeje