2.3.09

Rubianes, solamente!

No em bé de gust escriure aquest post, encara no!
Sóc una fan del Pepe, i em sap molt de greu que no pugui anar a veure res més d'ell ...
tampoc se que dir en aquest petit homenatge. L'havia vist diverses vegades en "Rubianes, solamente" simplement m'encantava, i quan acabava l'espectacle deia "tornaré quan vingui a algun lloc aprop del meu poble". També el seguia per la televisió, deixant el que en aquell moment estes fent per a escoltar-lo.
I per últim, "Lorca, eramos todos", boníssima, en aquest cas vaig arrossegar la meva germana que també va caure a ser fan d'ell, si es que ja no ho era. Realment, no vaig entendre on era la polèmica. Estava ben feta, documentada, artística i relatant uns fets ... només que en aquest país no es pot parlar, i en Pepe va ser un botxí!
En fi, que descansis a la teva estimada Cuba i Àfrica,
et trobaré a faltar

No hay comentarios: