17.2.09

una situació incòmoda

Estem vivint en una societat que ens fa pensar que no es solidària ...
Dissabte, estava passejant amb una amiga per Lleida, estàvem tranquil·lament gaudint de la cuitat, bé més ben dit jo feia de guia i li explicava coses de Lleida ... en un moment donat un home podríem dir que "borratxo", va començar a fixar-se amb nosaltres, primer es va dirigir cap a mi, jo procurava fer veure que no el veia, després se'n va anar cap a la meva companya ... ella es va dirigir cap a la botiga i jo havia de fer veure que seguia el meu camí, d'aquesta manera preteníem despistar-lo i seguir visitant la ciutat ...
No va ser així, aquell home va entrar a la botiga, no s'havia que fer, vaig mirar si hi havia algun mosso aprop o algun home al qual demanar ajut, ni una cosa ni l'altra, tal com diu una amiga "els homes mai i són quan els necessites" ... llavors una dona sortia de la tenda i li vaig explicar que ens passava, i si podia fer veure que anava amb nosaltres, estava convençuda que diria que no, i per sorpresa meva va ser que si. Però bé, l'home continuava allí sense moure's, va sortir la dependenta per dir-me que l'accés a la botiga era per l'altre carrer, i li vam dir el que ens succeïa i va fer marxar aquell home dient-li que érem casades i teníem fills, cosa que a mi no se m'havia acudit de dir ...
Només em queda donar les gràcies a la compradora anònima de l'Sfera i a la dependenta de la mateixa botiga ... estàvem en una situació incòmoda i sota la nostra crida d'ajut no ens vau deixar a l'estacada! gràcies

No hay comentarios: