13.2.09

la modificació del conte

A vegades les coses costen d'assumir, o més ben dit, no les assumeixes potser perquè t'agradaria que la realitat fos diferent, o perquè et fan mal.
Ja fa temps que arrossego la mateixa història i només hi ha un camí, no esperar-ne res i saber que només estic jo ...
M'he fet gran, he descobert que la princesa del conte també pot ser un drac, que no només hi ha una madastra, i evidentment que el príncep no es tant bo ... tot això ho sabia, i no es que em cregués que soc el príncep perfecte, però ara duc verí a la llança, i només em fa por enverinar a vosaltres que m'envolteu, els que em m'oferiu el vostre amor incondicional, i que en la majoria de vegades podeu no rebre el mateix a canvi.
Diria que només necessito temps, plantejar les coses d'una forma diferent i saber quin és el lloc de cadascú, tot i això el príncep ja no tornarà a ser qui era, i la princesa ja no te poder sobre seu amb els seus encanteris ...

No hay comentarios: