14.1.09

llibres

Per fi he acabat el llibre "Em dic Mireia, i el meu cony es diu Carlitos" ... al principi em feia riure, després ja era més del més i més, i per tant cansat. Això si, també em posat noms, tot i que no es diu "Carlitos" ...
Per exemple, podem dir que una de les paraules recorrens és "el donut" ja casi no em recordo com va comença ... estàvem a l'expo amb la Rosa i l'Andrea, i jo vaig fer algun comentari que van interpretar amb tercer sentit, i a partir de llavors ja no ha estat el mateix. També succeeix amb els polvorons, tot i que amb aquesta paraula, és fàcil establir el joc corresponent. I per últim, ajuntant tot això, el berenar ... ais que bé senta un bon berenar!!!!!!!!!
I canviant de registre, ara estic amb "Serrallonga" que bé, no seria difícil establir una relació amb tot l'anterior. Però no ho faré! Si, ho sé, un llibre rar i podeu pensar molt "freaky" però que vols que et digui, em va enlluernar ...

No hay comentarios: