8.9.08

sobre el llibre "em dic Mireia (i el meu cony Carlitos)"

Estic llegint aquest llibre, basat sobre un blog, la veritat es que també m'agradaria que tot això algun dia es publiques, tot i que en aquell blog m'imagino jo que hi ha més pensaments irreals que reals, cosa que en tu es dona bastant de tot ...
Bé, que el fet de llegir aquest llibre m'ha fet pensar en posar nom a les coses, el seu es diu Carlitos, i el meu? jo ja se que juguem amb la patatona, i que a tu t'agrada menjar-ne força, però perquè no posar-li un nom? ... suposo que pel mateix motiu que la meva mà no es diu de cap manera ...
De moment, també m'ha cridat l'atenció l'obsessió que te sobre el gust del semen, o dolç o amarg, no hi havia parat a pensar mai! serà que no n'he tastat mai cap d'amarg?
Suposo que aniré parlant més d'aquest llibre ja que només porto 60 pàgines llegides i segur que hi hauran més coses que em cridin l'atenció ... com per exemple ... les ironies que fa sobre la política i l'ensenyament als instituts.

No hay comentarios: