8.7.08

un any més

A veure si per fi t'escric perquè si ho faig així aviat farà un mes del cumpleanys i encara no t'he explicat res ...
En general va estar força bé, especialment si tenim en compte que l'endemà del cumpleanys anava al metge d'urgència, que la mare era la primera setmana que estava a casa, que no hi havia l'Andrea, ... em vaig sentir acompanyada, molt acompanyada ...
Em van dir des de que jo sóc l'estrella de l'univers encara que a vegades no mirem al cel, fins a iaiona tot i que iaiona preferida jeje, s'ha de dir que el regal compensava que em diguessin "vella", va ho escriure amb "b" alta que queda més maco "bella" ... ja ho sé, soc especialment trapella!!
Tornant al dia, res especial però estar envoltada de la meva gent, parlar amb ella, llegir els seus missatges, allò que es tant poca cosa però a la vegada ho es tot ...
I no em descuido els regals, a veure si encara me'n recordo:
- disc de manolo garcia "saldremos a la lluvia"
- un colleret, ... no li digueu però és una mica lleig
- un jersei, que al principi vist a la foto ens vam pensar que era un llençol, però que totalment és el meu estil jeje
- una tassa del james dean ... encara no hi he begut res!
- més colonietes per la col·lecció, amb unes anells incorporades que sembla estrany que una dissenyadora faci allò, que lleig mare meva!
- un braçelet, ... bonic però ... i tampoc li digueu ja no l'haguera comprat
- una planta ... el menjador ja es com una selva!
- una setrillera ... per la futura llar
- un iPod shuffle ... i a més gravat, que em va encantar! ja sabeu que al fons, bé no tant al fons, sóc molt, però que molt pija
- ah, i una d'aquelles coses per a passar-s'ho be soleta o acompanyada, ja sabeu que vull dir, no???? jeje la pena que es que encara no ho em pogut provar

I per celebrar-ho doncs, un dia a sopar al Big Ben, super bé, caret però la cuina val la pena ... tot i que em vaig quedar sense el capritx d'algo de xocolata de postres ... però ja ho vaig compensar aquest dissabte amb pastís de xocolata!
I la nit de Sant Joan a Lleida, quan temps feia que no arribava a les tantes de la nit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va estar força bé, ... el sopar no, no us enganyaré, ens vam enredar totalment, però després anar de disco i ballar, fer el ruc, recordar quan tenim 20 anys, això perfecte!

No hay comentarios: