13.5.08

reflexions

Avui dia de la festa major petita del poble, ha anat a missa i el mossèn ha fet un discurs que es podria dir dedicat a mi ...
i el pobre home no ho sabia!!!!!!!
Ha parlat de les pors, pors a tot, inclús la por al compromís i a la por a no tenir una ma forta que et consoli!!!!
He estat a punt de trencar la meva vida, i tot només per la por, i el més difícil de tot es que faig mal a qui més estimo ... i no se que fer per a que no sigui així!
Ho intento de debò, ho intento amb totes les meves forces però no n'hi deu haver prou.
Potser és veritat el que m'han dit algú de vosaltres, estic feta per estar sola i jo em resigno a pensar que no ...
tornaré a aixecar-me i tornaré a caure ... i potser algun dia no hi haurà ningú per ajudar-me a aixecar, no podré dir que no ho tingui merescut!

No hay comentarios: