3.4.08

L'AIGUA!!!!!!!! ... (la nostra aigua)

Fa molts dies que es parla del tema, i durant molts dies més que se'n parlarà ...
sabeu que em fa més ràbia, haver d'estar d'acord amb el Zapatero, i que no ens toquin l'aigua!
Dit així podeu pensar, que poc solidaria que és la noia!
però nosaltres també la necessitem i no en sobra, a diferencia del que la majoria de gent pensa, no en sobra.
A vegades falta una mica de desconeixement, estar informat sobre quina és la realitat de cada zona, no només utilitzem l'aigua pel cultiu també la ramaderia, i d'això en mengem tot l'any!
Al programa del Cuní, vaig sentir el pagès de les meves terres que deia algo similar com "no cal que es dutxin cada dia", jo el vaig entendre perfectament. Aquell senyor només es va equivocar en la forma de dir les coses, ell volia dir que les conseqüències de no dutxar-se algun dia no són gaires en canvi no regar el camp et repercuteix a tot un any de sou.
En fi, que ho han fet el pitjor que ho podien fer, i ara sembla que hagin enfrontat a la gent de ciutat amb la gent de poble ... que vell que és això, no trobeu?

No hay comentarios: