8.2.08

mides

Et tinc força abandonat, un dia perquè m'estic hores xerrant, altres perquè no es tic massa d'humor i altres perquè tinc coses a fer sempre els l'últim ...
Si no em canso, i quan em cansa pararé d'escriure faré un max-mix de moltes coses ...

El fabulós ministre de l'estat a fet una classificació sobre el cos de les dones, i hi ha tres figures:
- diabolo ... es podria dir més ampleta de caderes i pit
- campana ... menys pit i més cadera, potser aquí mi ficaria jo
- i cilindro ... plana total
en fi, que poques coses a dir sobre aquest tema, només faltava que per a poder trobar talles a les botigues haguessis de saber de geometria, i resulta que totes les dones som iguals!! bé igual igual no, dividides en tres formes ... sembla comentari més fet per un bromista que un ministre!!
Ara, jo em pregunto, classificaran els homes amb paraules com aquestes?? temps al temps!

i no se que més t'havia de comentar, però començo a xerrar, i xerrar i més xerrar ... i ja es hora de plegar!!!!!!!!!!

No hay comentarios: