7.1.08

regals!!!

No em puc queixar, ...
com es nota que a través de les coses materials també es poden fer mimitos!!!!
Abans dels reixos ja vaig tenir
2 colonietes de col·lecció, per cert, una la nina ricci
un conjunt de cartes molt bonic, i una pluma estilogràfica
Ara per reis
3 colonietes més ... aviat no tindré lloc on col·locar-ho
un pijama ... bonic i sobretot calentó
2 mitjons ... també calentons, tot i que un d'ells és molt però que molt cutre, ja se que jo tinc coses així però tot de cors vermells!!!!!!!!
una jaqueta ... aquesta sí, xulíssima!
2 bufandes ... com casi sempre fem amb les bufandes, les dos són a compartir amb la mare, així en tenim més, una de marró i una de colorets
i crec que no em deixo res ... jo deu ni dor també el que vaig gastar amb regals!
ui siiiiiiiiiiiiii em deixava coses, i si se n'assabenten em deixen sense regals per sempre més ...
un colleret que es una fulla de plata
i l'entrada de teatre per "a la toscana"
Ara si, llista complerta!

No hay comentarios: