30.10.07

"héroes del silencio"

" ... y no hay oración
capaz de decidir por mí
¡oh, señor!, no queda otra opción
y jamás me vuelvo a arrepentir ... "
Una estrofa com una altra d'una cançó d'héroes ... avui estava al solà prenent el sol i escoltant "senderos de traición", me relaxat, se m'ha passat l'estona aviat i he pensat en aquella època ...
Em vaig introduir amb aquest grup de les mans del meu cosí a les estades que fèiem a Saragossa, ell és uns quants anys més gran que jo i aquest era un grup dels que escoltava, junt amb "Loquillo", " el último de la fila" i altres ... i va ser en aquells estius que vaig començar a escoltar les seves cançons.
En aquella època, més o menys els 14 o 15 anys dir que t'agradaven aquests grups no quedava massa bé entre les meves amigues, t'havia d'agradar un grup on el cantant "estigués bo", ... cosa que jo odiava, era súper fan de "Sau" i reivindicava que m'agradava les seves cançons no el Carles ...
tornant a "héroes", encara no se dir ara que és el que m'agradava de les cançons, eren diferents suposo, volien trencar un estil, unes normes, i jo escoltant-los també! Dels tres grups que he anomenat fa un parell d'anys vaig assistir al concert de Loquillo, amb un escenari petit, poc públic, un concert esplèndid, un dels que m'ha agradat més, era ell, pura essència ... no tinc menys paraules per Manolo Garcia, ja no els vaig veure com a "el último de la fila" sinó en solitari, i considero un concert per repetir ... estic segura que m'hagués agradat assistir a un dels concert "de héroes" ...
ara han tornat i no tinc la intenció de retornar a aquells temps, ni comprar la col·lecció sencera dels cd's que fa el diari el País (amb el primer aprofitant l'oferta de llançament ja en tinc prou), però si que recordaré que va ser d'un dels grups que deia que m'agradava amb la boca petita!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: