31.10.07

Estimada amiga ...

T'ha tocat, avui vaig per tu Rosa,
com es pot imaginar el títol dient "estimada amiga", en aquest cas és en sentit irònic, encara que ja saps que també ho ets ...
L'altre dia, mirant "porca misèria" vaig pensar "això és el que li succeeix a la meva amiga", ... el personatge del Pere havia d'anar a veure el Xavier, que està en plena malaltia de càncer, sap que hi ha d'anar però no sap com i ho va allargant, avui no puc, demà tinc feina, dona-li records, ... inclús somia que el visita i llavors te una crisi de salut, al final hi va, una visita curta i sense entrar en profunditat en cap tema, se'n va ... però després torna a tocar el timbre i es sincera dient-li em sap greu no sabia que dir ni com venir, a partir d'aquí comencen a xerrar i passar tota la tarda junts ...
La meva situació no és tant dramàtica com la del personatge del Xavier, però a la meva amiga li succeeix el mateix que el Pere, o almenys és el que jo crec, no saps com tractar a algú que en aquest moment no està precisament bé, i deus pensar que si "ignores la situació" és com si no estigués passant.
Jo he intentat que tinguessis alguna mena de contacte, enviant sms parlant d'altres coses, no explicant-he la meva situació real, però tot i així tu segueixes igual ... algun dia descobriràs que la situació existeix i ... no et puc dir que no seré allí quan em necessitis perquè no se el futur i jo em regeixo per la norma que "el que a mi no m'agrada que em facin intento no fer-ho", però qui sap ..... .....

No hay comentarios: