4.9.07

Descansa en pau, Candi.

No et coneixeia gaire, quan vaig entrar a treballar a Aspid tu ja estaves amb les teves aventures polítiques ...
Et vaig conèixer per l'adaptació del cotxe, jo feia poc que l'havia realitzat i et van donar el meu telèfon per poder donar una ullada a la furgoneta, i en aquestes trobades com sol passar es fa un repàs a la vida, especialment la que te relació amb la discapacitat ...
M'agradava que l'ajuntament de Lleida hagués incorporat en els seus regidors una persona amb discapacitat, a vegades quan es parla de les "quotes" de dones dins la política també penso que seria necessari ja que igual que en la resta de població hi podem trobar gent molt preparada, i aquest era el teu cas.
Només volia dedicar-te quatre paraules, i tots els de casa ja tem dedicat un record

No hay comentarios: