24.8.07

paraules!

Ahir a la nit em vas dir "ets l’amor més pur que mai puc tenir",
ben bé no se com interpretar aquestes paraules,
de moltes maneres: una pot ser com amiga, sóc allí quan em necessites i no te demanat res a canvi, tot i que ja saps que això cansa i un dia el que menys ens ho esperem tu i jo, puc ja no ser-hi.
Una altra pot ser per l’estima que em tens, sobre això saps que ha sigut, és i serà correspost, no hi ha res que ho pugui canviar, encara que ja no hi sigui.
També una altra opció seria que fossin "paraules" que en aquell moment necessitesis dir, i per descontat jo sentir dir, ...
i em vaig deixar dir, perquè no només tu necessites que t'estimin, jo també, i són moltes les vegades que la soledat és més forta que jo i em fa pensar coses que potser no són veritat, que només són un miratge en aquest desert ...
El que m’ha sorprès és la paraula "pur", de debò consideres el meu amor pur? després de tot aquest temps, el que em viscut, el que saps i el que intueixes ... d’això tampoc se que dir-n’hi, en certa manera m’agrada, m’afalaga però per l’altra banda m’entristeix ... si t’ho diré d’una forma clara no has sabut veure en mi més enllà d’una nena a protegir,
I pensava que amb tu era diferent ...
En canvi, com et vaig dir, per mi ets moltes coses menys “l’amor més pur”, segurament ho podria definir com “l’amor”, algú que està allí, encara que a vegades m’agradaria que hi fossis una mica més,
algú que escolta,
algú que se que sempre hi serà,
... o també podríem dir “algú”,
encara que això es massa impersonal i tu per mi no ho ets gens d’impersonal,
en fi, que ho saps, sóc aquí amb totes les conjuncions verbals que et puguis imaginar
(també amb passat)
... cuida-ho ...
.... un petonet pel meu “amor”

1 comentario:

Anónimo dijo...

t'estimo