3.8.07

"los simpson"

Es podria dir que vaig anar la pel·lícula amb dos pistoles al clatell ...
exagero!!!
només es una forma de simbolitzar que no sóc fan d'aquesta sèrie, en canvi si ho són les dos persones que dirigien la seva pistola cap a mi ...
que em va semblar la pel·lícula? doncs per algun capítol que he pogut anar veient, ho vaig trobar bastant similar amb la diferència de la durada i que no hi ha la parada de publicitat ... que en el meu cas ... com a no aficinada ... anava bé per a "distreure" per dir-ho d'alguna forma ...
en fi, que pels seguidors segur que molt bé, i els que no ho som, almenys vam intentar possar-nos còmodes ...
Això, si he de fer una rèplica ... estimat amic ... dius: , "s’ha de reconèixer que per a un no iniciat pot resultar un film amb massa situacions sense sentit i pot acabar concloent que es tracta d’una d’aquestes bestieses que ens fan menjar la industria cinematogràfica americana cada estiu."...
1er, amb algun capítol que havia mirat no hi veig el sense sentit, fa una crítica clara i directa a la societat americana cosa que sempre es necessari, ... la pel·lícula suposo pel que em vau dir vosaltres, tracta els punts més importants de la sèrie ...
i 2on, una mica si que menjeu el que la industria cinematogràfica us dona .... ho produeixen ells no??
en fi que m'ho vaig passar bé,
però sóc així, he de queixar-me ...
quan faran una altra pel·lícula dels simpson???????? ja estic esperant-la!!!!!!!!

No hay comentarios: