23.7.07

seguir ....

Fa pocs dies, la Paquita, una dona que admiro moltíssim em va dir:
"tens la família, amics, l'entorn que t'estima ... doncs busca els canvis i lluita per ells",
ella em coneix i per això em va dir aquestes paraules, te tota la raó, ... puc fer-ho, saber que vull
i lluitar per allò en tots els aspectes, tot i que em costi ...
possant-nos literaris, aixecant-me a cada pedra, essent jo més gran que elles,
més forta ...
en fi no se si ho aconseguiré,
tampoc si sola ho podré fer,
el que si se és que ho he de probar
i no pels altres,
sinó per mi mateixa, per la vida
i per algun dia trobar el meu camí, encara que sigui d'aquí anys ...
però vull sentar-me al sofà, mirar enrera i sentir-me orgullosa del que he visgut
... i sempre poder dir, gràcies Paquita per les teves paraules,
suport
i ser tu!!!!!!!!!!!
... encara que tu no ho llegeixis, no fa falta, perquè ho saps!

No hay comentarios: