18.7.07

quan tens la sensació que tot s'acaba ...

Era diumenge per la nit, vaig començar a plorar sense control
sense poder parar
el cor s'accelera, tinc sudoracions, fred ...
se de que va, ... he de controlar-ho, començo a respirar i em vaig tranquil·litzant
estic una estona i torna a començar,
ara ja tinc por
el pitjor enemic la por ...
crido la meva germana, i està més per les seves coses
normal, o no? jo estaria per ella?
ja sabeu que la resposta es que si!!!
però ara no puc pensar en això ...
així estic un parell d'hores, per fi me tranquil·litzat, tot i que no consegueixo dormir ...
Que ha passat?
i perquè?
... ara per ara no puc buscar solucions, ni perques, ni res ...
només us necessito a vosaltres

1 comentario:

Anónimo dijo...

Tu tranqui que ja saps que ens pots donar el palique quan vulguis